algemene voorwaarden

Algemene voorwaarden

  • de katten moeten ingeent zijn voor de volgende ziektes: kattenziekte (panleucopenie), kattenniesziekte (coryza) en leucose. deze entingen moeten ten minsten 3 weken voor het verblijf van de kat in orde gemaakt zijn en mogen niet ouder dan 12 maanden zijn... voor meer info hierover gelieve contact op te nemen met de dierenarts!!

 

 

  •  Het vaccinatieboekje of het paspoort vergezelt het dier tijdens zijn verblijf in het hotel. zonder geldig vaccinatie boekje kunnen wij de kat helaas niet toelaten in het hotel! de kat moet ook recent ontvlooid en ontwormd zijn voor hij/zij het hotel binnenkomt, anders word dit in het pension gedaan en worden de kosten daarvoor doorgerekend aan de eigenaar. (10€)

 

 

  •  Het hotel heeft het recht om een kat te weigeren als wij  vinden dat de kat een "gevaar" vormt voor de andere hotelgasten, dit wil zeggen dat  katten met een besmettelijke ziekte of katten die, om de een of andere rede, een risico vormen niet aanvaard worden in het hotel!

 

 

  •  niet gecastreerde katers ouder dan 6 maanden worden niet toegelaten in het hotel!

 

  •  er word bij reservering een voorschot van 50% van het te betalen bedrag gevraagd, deze dient uiterlijk 14 dagen na bevestiging van reservatie overgemaakt te zijn, anders vervalt de reservatie!

 

 

  •  annulatievoorwaarden:

 

  • annulatie 30 dagen voor aankomst dan word het volledige voorschot terugbetaald.
  • annulatie 14 dagen voor aankomst dan word de helft van het voorschot terugbetaald.
  • bij annulatie later dan 14 dagen, word er niets terugbetaald van het voorschot!! 
  • bij het niet komen opdagen of annulatie de dag zelf word het hele bedrag van het verblijf  in rekening gebracht.

 

 

  • Bij ziekte tijdens het verblijf zullen wij uw kat laten behandelen door de dierenarts verbonden aan hotel, dit is "DAP de maalderij". De kosten voor deze behandeling en/of medicijnen zijn voor uw eigen rekening.

 

 

  • Indien u uw kat(ten) later wenst te brengen of vroeger wenst op te halen dan de afgesproken termijn wordt het volledige bedrag voor de gereserveerde dagen gevraagd. als u het verblijf van uw kat(ten) wenst te verlengen worden deze dagen aangerekend en betaald de dag dat u uw kat(ten) komt ophalen.

 

  • kattenhotel kamous is niet aansprakelijk voor schade en/of kosten ten gevolge van ziekte, verwonding of overlijden van het gastdier.